Fényképek

 2012.08.15. 12:18

Jó estét minden ausztrálnak, valamint jó reggelt a magyaroknak!:)
Gondoltam jövök, szórakoztatom a nagyérdeműt, ha van rá igény, ha nincs.:) 

Csak hogy valami negatívval kezdjek, a fényképeket egyszerűen nem sikerült elintéznem. Egy külön blogot akartam indítani erre a célra, aki jártas blog.hu-n az tudja, hogy van külön sablon fotó blognak, el is készült, de egyetlen képet sem tudtam feltölteni, mert mindre azt írta, hogy túl nagy... Idáig jutottam a tudományban, akinek van bármiféle tapasztalata/ötlete, az egész nyugodtan megoszthatja velem!:)
Ha mindenáron akartok valamit nézegetni rólam, kövessetek Instagram-on, gfruzsi néven futok.:) 

Amúgy pedig mondhatnám, hogy nincs újság, holott pedig csak újdonságokkal vagyok tele, szóval nem ússzátok meg.:) Már most a következő tanévvel kapcsolatos dolgok zajlanak, kaptunk egy egész könyvet a helyzetről, itt kb. a 11. a legfontosabb év, gondolom én.:) Míg 10.-ben négy kötelező és két választható tantárgy van, addig ez 11.-ben megváltozik, 2 kötelezővel (angol illetve matek) és 4 választhatóval. Minden diáknak interjúkat kell foglalni a neten, ahol a tanárokkal beszélgetnek 10-15 percben a terveikről, lehetőségekről, ehhez ajánlatos tantárgyakról. Elég komolyan veszik ezt az egészet, kicsit ijesztő.:) Szóval én 27-én megyek egy ilyen elbeszélgetésre, remélem túlélem.:P

Ezen kívül minden jó, a külön tesimet nem változtattam végül meg, mert a további lehetőségek még rosszabbak voltak.:') Kibírom már ezt a term-et... Túl vagyok ezen kívül már egy matek, illetve egy töri dolgozaton is. Bár a mateknak már meg van az eredménye, és többen azt állítják, hogy A-t (magyarban ötösnek felel meg) kaptam, én nem tudom biztosan, mert rohadt hülye osztályozási rendszer van.:'DD A töri pedig még nem lett kiosztva.:') 

Szóval minden jót leszámítva egy valami rossz még is csak akad... Nem vagyok nemzetközi diák, vagyis nem számítok annak. Ezt nem tudtam kezdettől fogva, csak feltűnt, hogy nem a nemzetközi tanár alatt vagyok, meg nem mehettem a nemzetköziekkel egy egyetemlátogatásra, szóval megkérdeztük, hogy mégis mi a helyzet. Kiderült, hogy ugye mi ideköltöztünk családostól, és a vízumunkból kifolyólag nem számíthatnak be a nemzetköziek közé... Hát marha jó, egy csomó program van szervezve az international students-nek, és én egyikben sem vehetek részt, már a vízumunk másmilyen... Mondom király.:/

Hát mindegy, ez van. Angolozunk egyfolytában, már majdnem három hete itt vagyunk, te jó ég.:) Nagyon gyorsan telik az idő, remélem mire észbe kapok már az angol is menni fog anyanyelvi szinten.:)
Na, mennem kell, de majd jelentkezem!
Sziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr304713484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása