Utolsó term:)

 2012.10.08. 12:03

Szisztok!:) 

Hát ennyi volt a tavaszi szünet, több a semminél, de azért még kicsit kibírtam volna egyenruha viselés nélkül.:) De nem esek kétségbe, 8 hét van még hátra, azaz a negyedik term, és itt a nyári szünet! Vagy a karácsonyi, így is lehet mondani.:)

Szóval a mai első nap a szokásos volt, eltekintve pár apró változástól. Először is, már nem lehet harisnyát hordani! Annyira nem rázott meg a dolog, már hónapok óta nem hordok harisnyát, de azért vicces, hogy még az is benne van a házirendben, hogy csak a második és a harmadik term-ben lehet harisnyát hordani.:') És akkor is csak feketét! Úgy van, nem lehet ám akármilyet, az egyenruha az egyenruha...:') Tényleg, most jutott eszembe hogy ígértem képeket az uniformisról, és nem kaptatok! Rajta leszek!;) Másrészt pedig... Ami leginkább változott, az a science. Mivel én ilyen alap, mindent-bele science-re járok, így minden termben máson van a hangsúly. Az előző term a Marine Studies-ról szólt, ami mint már említettem tengerbiológia, az utolsó 8 hétben pedig Chemistry, azaz kémia lesz. Kíváncsi leszek, a kémiát még magyarul se értem, nemhogy angolul.:') Mindenesetre új tanárt is kaptunk hozzá, kevésbé tűnik szimpatikusnak, mint az elődje, de hát még csak egy órám volt vele, majd minden kiderül.:) Ezen kívül más nem igazán történt, ami újdonság, mindenből új anyagot veszünk, kaptam egy rakat matekházit, pénteken pedig PE vizsga... Király!

Na és amúgy... Kia "kérésére", miszerint írhatnék többet az ausztrálokról, hát itt van, tessék: Tulajdonképpen nem is értem, hogy eddig miért nem írtam még az itt élő emberekről, hiszen elképesztő a különbség.:) Már eleve kinézetben is, és hiába nem a külsőségeket kell nézni, ebben is teljesen mások. Egyáltalán nem érdekli őket hogy miben néznek ki hülyén, és miben nem, ez a nemtörődömség pedig leginkább abból indul, hogy itt sokkal toleránsabbak az emberek, nem érdekli őket semmi, ami nem fontos, vagyis a külcsín. Na persze nem arra gondolok, hogy mindenki elhanyagolt és trehány ruhákban jár, hanem sokkal merészebbek. Itt például (persze, időjárásból is kifolyólag) bárhol járhatsz mezítláb, nem keltesz feltűnést. De tényleg bárhol, értem ezalatt az utcákat, a bevásárlóközpontokat, és minden egyéb közhelyet.:) Ha mi, mint jól kulturált, európai emberek ebbe belegondolunk, akár hívhatjuk ezt undorító szokásnak is, de nekem valahogy mindig a 'laza' szó jut eszembe, és bevallom, én is szoktam 'ausztrálosdit' játszani.:') És most hogy így kibeszéltem minden aussie ember kinézetét, térjünk át a belsőre. Mert itt még nagyobb eltéréseket vehetsz észre!:) Olyan szinten nyíltak, barátságosak az emberek, hogy el sem tudjátok képzelni. Lemész a partra, vagy egyszerűen csak szembejön valaki az utcán, és köszön, mosolyog.:) Nem is ismered, sose láttad még, de megjegyzi, hogy milyen szép az idő vagy valami hasonló baromságot mond.:) És ugyan ez megy a boltokban is... Magyarországon maximum egy "Mit akarsz?"-ot vársz el, itt pedig bemész, "Helló, hogy vagy? Jól, na az király! Hallom nem ausztrál vagy, honnan jöttél? Ó, Magyarország? Budapest! Igen, volt ott egyszer az unokahúgom barátjának a húga, azt mondta szép hely. Amúgy miben segíthetek?:)". És nem hazudok, ez tényleg így megy mindenhol.:) Elképesztő, és egyszerre jó érzés ilyen emberek közt élni. Sokkal pozitívabban, lazábban állnak hozzá a dolgokhoz, és ez szerintem nagyon jó.:)

Na jól van, mennem kéne tanulni, majd írok!
Sziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr754826332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kia08 (törölt) 2012.10.08. 18:13:11

Nagyon szépen köszönöm, hogy leírtad! :) A suliból maradt pár hetedhez sok sikert ;)
Eddigi tapasztalataim és ismerőseim véleménye szerint, szinte csak Mo-n ilyenek az emberek, máshol nagyon kedvesek, segítőkészek. Talán nekik a szép természet adja ezt a bájt, vagy nem tudom :D
Most már kijelenthetem, hogy hivatalos blogkövetőd lettem :) Nemrég találtam rád, és rajongód lettem! :D

fruzsii96 2012.10.12. 10:12:50

@kia08: Hát igen, én is elég sok helyen jártam már, és leginkább országa válogatja, hogy mennyire kedvesek az emberek.:) Magyarország nem épp a felső osztályhoz tartozik ilyen szinten.:'D A követésnek pedig nagyon örülök, köszönöm szépen, és további jó olvasást!;)
süti beállítások módosítása