Pakolászás nagyban

 2012.07.23. 11:54

Sziasztok!:)
Nos így, egy nappal az utazás előtt, még mindig ott tartok, hogy nem hiszem el!:) 

Egyszerűen tényleg nem fogtam még fel. Mintha tegnap lett volna a 2008-as nyaralás, ami után folyton nyúztuk apuékat, hogy menjünk már vissza. Erre tessék, 4 évvel később itt ülök bepakolva, egy megmaradt nappal "az életemből".:) 

Az utolsó napomat azonban már nem pakolászással töltöm, kimegyek a Kopaszi-gátra, amolyan búcsútalálkozóra a barátnőimmel.:) Egy tökéletes nap lesz, érzem én! 30 fokot mondanak, kimegyünk még barnulni kicsit, mielőtt elhúzok a 20 fokos télbe.:/ Tessék, sajnáljatok!:)

Amúgy az egész ház dobozokból áll, mintha robbantottak volna.:') Viszont én már szinte teljesen kész vagyok a pakolással, a cuccaim két jókora bőröndöt tömnek ki, és még van egy kézipoggyászom is, ha minden rendben lesz így pont el fogok férni.:) Mondjuk ha úgy nézzük, hogy az egész életemet 2 bőröndbe vagyok kénytelen belegyömöszölni... Nem egy nagy engedmény.:)

Nos, most mennem kell, mert akad még mit bepakolni, de amint megérkeztünk jelentkezem!;)
Nasziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr774671964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása