Csak pozitívan!

 2012.06.27. 19:57

Hát jónapokat kívánok!:)
Bárki is mondta azt, hogy egyszer fent, egyszer lent, olyan igaza volt, mint Makó Jeruzsálem. Ja, ennek semmi értelme! Annyi baj legyen!:)

Ugyan a tegnapi posztom teljes mértékben negatívra sikeredett, alapjáraton nem vagyok egy pesszimista ember, szóval ma úgy keltem fel, hogy ennél már csak jobb lehet. S lőn!:)

Ma volt egy házaspár háznézőben, kibérlés alapos gyanújával. Ugyan tény ami tény, szerintem ők se teljesen normálisak, ahogyan az aberrált pasas se volt, de hát úgy tűnik nekünk már csak ilyen jut.:') Bár mikor elmentek, nem gondoltam hogy valaha is jelentkezni fognak, aztán még ma felhívta apumat az ingatlanos, hogy akkor érdekelné őket a ház, egyezzünk meg árban meg a formaságokban.:) Lekopogom, mert nem szeretnék előre inni a medve bőrére, de nagyon jó lenne ha kivennék!:)

Ja, és hogy miért nem normálisak... Egy fiatal házaspár, 5 hónapos babával. Nos, a házunk/kertünk minden, csak nem bababarát. A fickó Németországban dolgozik, így a nő ideje legnagyobb részét egyedül töltené a 400 négyzetméteres (!) házban, ahol ugye a baba miatt nem tudna se medencézni/szaunázni/biliárdozni se egyéb szórakozási módszert kipróbálni, ergo mi a francot fog itt magával kezdeni?! Igazság szerint nem az én dolgom, de azért tényleg fura. A másik, hogy a csávót az izgatta a legjobban, hogy be van-e kamerázva a kert (miért lenne?!) és hogy mi van a szomszédokkal... Esküszöm, ez már tényleg vicces hogy mi ilyen nemnormálisokat fogunk ki...:')

Szóval ugyan tegnap azt írtam, hogy ez alatt a hónap alatt semmi pozitív nem történt, ez nem igaz! Meglett a felsőfokúm angolból!:) Úgy indult a dolog, hogy kint a sulimhoz kell csinálni egy angol vizsgát, pontosabban egy IELTS angol vizsgát, ami alapján vagy pár hónapnyi felkészítő tanfolyamra utalnak, vagy egyből járhatok suliba. Nos, ki a francnak van kedve bármiféle felkészítésre járni?! Szóval elmentem, a szint, amit el kellett volna érni, hogy megússzam a tortúrát a 4,5 volt, nos én 6,5-et értem el, ami magyar viszonylatban a felsőfok alsó határa.:) Kicsikét ledöbbentem, amikor kiderült a dolog...:) Főleg, amikor apum elújságolta, hogy most vezetnek be valami olyasmit, hogy magyarosítani is lehet a nyelvvizsgát, ami azt jelenti, hogy ha itthon maradnánk, akkor is lenne egy felsőfokúm. Ami azért nem semmi.:)

Nos, még így a végére egy gyors helyzetjelentés: az ügynökség, akik intézik ezt az egészet most épp Németországban vannak, de ha visszajöttek, apum majd kifaggatja őket, hogy mégis mi lett volna, ha nem toljuk el a jegyeket, ahogy azt ők tanácsolták. Így most úgy tűnik, hogy 24-én megyünk, hát én már csak annyit mondok: úgy legyen!:)
Na sziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr804615359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása