2013!

 2013.01.07. 03:04

Helló Magyarország!:)
Kicsikét megint elmaradtam az írással, és ennek csupán egyetlen oka van, még pedig hogy lusta vagyok.:') De most itt vagyok, első bejegyzésem 2013-ban, ami azért elég durva! 

Kezdetként remélem mindenkinek kellemesen telt a karácsonya, és hogy kibuliztátok magatokat szilveszterkor!;) Itt kicsit az átlagostól eltérően mentek a dolgok, de hát nem is számítottam rá hogy majd az én kedvemért havazni fog Ausztráliában karácsonykor.:') Szóval, karácsony... Mindig is kíváncsi voltam rá, hogy milyen lehet bikiniben ajándékozni, hogy a költői túlzással éljek.:D Hát most ki is próbálhattam. Volt műfenyő, műkoszorú, egyszóval minden mű volt.:'DD Ugyan itt az a szokás, hogy már december 1-jén feldíszítik a fát, mi maradtunk a magyar hagyományoknál és csak 24-én került erre sor. A végeredmény szerintem igen jó lett, majd rakok fel képeket!:) Bár nem volt minden, ami otthon szokott lenni, mert a halászlé illetve a bejgli is kimaradt, azért viszonylag egész jó volt! Lementünk 24-én a partra is fürdeni, már csak azért hogy kipróbáljuk, és hihetetlen de rengeteg ember volt lent! Mikulás sapkában meg rénszarvas fejdíszben parádéztak az emberek.:') Egyszóval különleges karácsony volt ez, de attól még igen jó!:)
Aztán, szilveszter... Ezzel a egész szilveszteres dologgal úgy voltam, hogy semmi kedvem nem volt a barátaim nélkül bármit is csinálni, aztán végül csak lementünk a partra körbenézni. Te jó ég! Ilyet még életemben nem láttam, annyi ember volt végig a tengerparton hogy már kisebb westbalkán érzése volt az embernek.:'D Volt zene, éjfélkor tűzijáték, aztán mindenki rohant be a vízbe, olyan is akadt aki teljesen pucéran.:') Egyszóval voltak őrült emberek, és tényleg kár lett volna kihagyni, de azért sokkal jobb lett volna barátokkal.:') 
Na hát ennyit az ünnepekről, kinek hogyan telt? Ettetek mákos bejglit helyettem is? Mindenki elkerülte a detoxot?:DD 
És akkor még az újdonságok... Mint már említettem nekünk 29-én kell újra suliba menni, szóval van még egy kis időnk élvezni a nyári szünetet. Anyáéknak ma már menni kellett iskolába, de az eltelt két hétben elég sokfelé jártunk, ismételten, teszem majd fel a képeket!;) Diákmunkát nem sikerült szerezni, viszont van valami sokkal jobb: ma végre elkezdődik a lányfoci! Oh, lehet ezt még nem említettem... Mikor eljöttünk én otthon már két éve fociztam egy lánycsapatban, ami, valljuk be, nem egy túlzottan csajos sport de én akkor is imádom!:) Egész véletlen sikerült összebarátkoznom az első ausztrál csajjal, aki szintén focizik. Csakhogy most az ünnepekre való tekintettel, vagy ki tudja miért, szünet volt, és ma kezdődnek újra az edzések, szóval most izgulok kicsit.:) Nem csak azért mert 4 hónapja nem fociztam, hanem mert mégis újabb társaság és nagy általánosságban semmit nem tudok a fociban angolul.:'D Mondjuk egy-két szónak lehet, hogy nem ártana utána néznem.:') Na hát mindegy, remélem jófejek lesznek és hogy nem felejtettem el még mindent.:) 
Aztán... Bejelentkeztünk itt az egyik ilyen nagy könyvtárba, és újra előjött a Harry Potter rajongó énem.:DD Lehet, hogy csak azért van, mert egyszer már olvastam őket magyarul, igaz, hogy elég régen, de még inkább azért, mert marha jó érzés könyveket olvasni angolul, és teljesen érteni is.:) Az anyanyelvemen mindig is imádtam olvasni, sőt, írni is, de teljesen más egy idegen nyelven, és már kezdek belejönni.:) Ki tudja, lehet a végén még nekiállok angolul írni.:'D 

Na jól van, mennem kéne még kideríteni, hogy egyáltalán hol van a focipálya, meg persze rakok fel képeket, úgyhogy tessék megnézni!;)
Sziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr35002413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása