Szüneet!

 2012.09.22. 12:43

Sziasztok!:)

Hát végre itt a várva várt szünet, egy utolsó pénteki nap után, amin nagyjából a fél suli volt bent végre van két hetünk lazítani a kb. 30 fokos tavaszban.:) Na jó, 30 fok talán nincs, de majdnem! 

A mai nap elég lazán telt, lementünk a magyar csajjal, Wandával a partra napozni, igen meleg volt.:) Aztán haza jöttem, filmet néztünk, és este még lementünk futni. Pár hete Wanda kitalálta, hogy fussunk, úgyhogy hétfőtől csütörtökig minden nap reggel körbefutjuk a szigetet ahol lakunk, Chevron Island-et.:) Mostanában pedig hétvégi estéken is lejárunk futkorászni, amikor már lement a nap, csak akkor a parton futunk, a homokban. Nagyon fittek vagyunk!:)

Jövőhét csütörtökön pedig irány Sydney!:) Öt napra megyünk, repülővel, sőt, már jegyet is vettünk az opera-házba! Biztos jó lesz, már nagyon várom, végre valahova felvehetem a magassarkúm.:P Szóval egyelőre ez a helyzet állása, ha minden igaz akkor a második héten valami szörftanfolyamra is beiratkozunk, mert ha már egyszer Ausztrália, legalább szörfözni tanuljunk meg, nem?!:D Jó kis két hét lesz, érzem én!

Na és a suli... A matek dolgozat marha nehéz volt, azt hittem tök szar lesz, és kiderült hogy A- -t kaptam rá! El se hittem, nagyjából semmit nem tudtam.:D A matek és a töri doga pedig még nem lett kijavítva, úgyhogy azokról semmit sem tudok, bár aránylag tudtam mind a kettőt.:) Na de ez a matek A-... Nagyon meglepődtem.:D Legalább annyira, mint amikor a science tanár kijelentette, hogy én írtam a legjobb vizsgát az osztályban.:) Azóta minden alkalmat megragad hogy rábeszéljen a Marine Studies-ra, ami valami tengerbiológia-féle magyarra lefordítva.:') Hát majd meglátjuk, lehet megpróbálom.:) 

Na, mennem kell mert megérkeztek páran Skype-ra, és ki nem hagynám az alkalmat.:P
Nasziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr974795704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása