Végre biztos

 2012.07.16. 20:08

Helló emberek!
Nagyon sajnálom, hogy ennyit késett a bejegyzés, csak hát szerdától máig nem jutottam gépközelbe... Holott pedig már szerdán volt újság. Igen, megjött a vízum!:)

Pontosan aznap, július 11-én van a névnapom is, és tulajdonképpen nem is számítottam rá.:) Meg lettem köszöntve, ajándékok miegymás, ott volt barátnőm is így bevonultunk a szobámba. Egyszer csak benyit apum, hogy kaptam még egy ajándékot. Esküszöm, először arra gondoltam, hogy a macskám behányt, és nekem kell majd feltakarítani, vagy valami.:D Erre teljesen lesokkoltam, amikor elárulta, hogy megjött a vízum.:) Aztán persze meg marhára örültem!

Most van kicsit több, mint egy hetünk, hogy mindent elintézzünk. Nem sok, de nem is kevés. Bőröndvásárlás, egész napos pakolászás és dobozcímkézés teszi ki a napjainkat.:) Már most úgy néz ki a ház, mint ahol robbantottak. Ugyanis nagy a valószínűsége, hogy a hármas kiscsalád kiveszi a házunkat, szóval kénytelenek vagyunk mindent leköltöztetni a pincébe. Hát, nem kis munka.:)

De nem panaszkodom, erre vártam!:) Így hát 24-én este indulunk, ottani időszámítás szerint pedig 26-án reggel érkezünk. Először suliba meg a legelső hétfőn, azaz 30-adikán kell mennem.:) Ami azt jelenti, hogy lesz 4 teljes napom! Juhéé!:)

Nos, most már mennem kell pakolni, de majd jövök a hírekkel!
Na sziasztok!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr384660727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása