Mindenféle

 2012.09.13. 13:32

Hát sziasztook!:) 
Ezer éve nem írtam, ez csupán annak tudható be, hogy majdnem egy hónapig nem volt netünk! Ne, ne is kérdezzétek, én sem tudom hogy éltem túl.:')

Szóval... Rengeteg minden történt azóta. Majdnem minden nap történik valami említésre méltó, szóval most lesz mit írnom.:) A képeket pedig majd megpróbálom megcsinálni, remélem Hell segítségével már menni fog.:)

Na hát... Valamivel kezdenem kell.:) Megvoltak az interjúk a következő tanévre vonatkozó tantárgyakról. Akkor sorolom mi mindent fogok jövőre tanulni: Maths B (Nos, ez még nem biztos. Időközben átkerültem Maths B-be, amiben nem unatkozom de legalább nem is értem hogy mégis mi a franc van.:DD Szóval ha ezt sikeresen elvégzem akkor mehetek jövőre Maths B-be, ha nem akkor Maths A-be kerülök.), English, Business Organisation and Management, Japanese (Azaz magyarul japán, amire nagyon kíváncsi leszek.:DD Mekkora lenne úgy haza menni, hogy beszélek angolul, japánul és magyarul?!:D), Visual Art (ezt csinálom most is), és Modern History.:) Már várom, főleg, hogy én januártól már 11.-es leszek, ami azért vicces, mert így 10.-es csak 5 hónapig vagyok.:') Amúgy a suliban egyelőre minden király, már kaptam azóta egy A-t egy rajz munkámra, B-t a töri dogámra és B-t a science munkámra.:) Szerdán volt science vizsgám, amire tök sokat tanultam, ennek ellenére semmit nem tudtam belőle.:'D Holnap lett volna külön tesi vizsga (ami nagyjából fizika és biosz keveréke) de végül is nem most írjuk meg.:) A jövő hét az utolsó, és azután már szünetünk van!:) Azért az utolsó héten még írunk matekból, angolból és töriből...Király!

Aztán, mi van még.:) Az otthoni házunkat végre, nagy nehezen kiadtuk egy svájci-magyar házaspárnak (vagy családnak? fene tudja). Szóval ez most király, egy hónap szünetelés után a netünket is bekötötték tegnap, már alig vártuk.:) A magyar csajjal igen jóban vagyok, egyik hétvégén írtunk két palackpostát és fel akartuk adni. De hát itt hiába dobjuk be a strandon az óceánba, kihozzák a hullámok. Így alakult hogy illetéktelenül bejutottunk egy Southporti kikötőbe, és három férfit megkértük, hogy amint kihajóznak, dobják már ki a nyílt tengeren a palackpostáinkat.:'DD Vicces volt, mert először azt hitték, hogy minket kéne elvinni Sydneybe.:) De annyi biztos, hogy ha ez lett volna az eredeti terv, tuti elvittek volna.:'D 

Szóval történnek itt dolgok, minden hétvégén megyünk valahova. Már csütörtökön meg kell szervezni egy hétvégét, hogy anyuékkal is eltudjunk menni erre-arra meg másokkal is kitudjunk mászkálni. De nem baj, megoldható!:)

Mennem kell lassan, mert még a képeket is meg szeretném csinálni.:)
Nasziasztook!(:

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr994774729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása